Kundeservice

HVORFOR ER MIN ORDRE IKKE BLEVET AFSENDT ENDNU?

Der kan være flere årsager til, at din ordre endnu ikke er afsendt. Vi forsøger altid at levere ordrer til dig inden for 5 hverdage, men nogle gange opstår der uventede forsinkelser. Har du ventet længere end 5 hverdage, så kontakt vores kundeservice; de følger gerne op på ordren for dig!

Når din ordre har forladt vores lager, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med sporingsoplysninger. Er du ikke hjemme, og kan din ordre ikke leveres? Intet problem. Bring tager den med til en Bring pakkeshop i nærheden af ​​dig. I meddelelsen fremgår det, hvilken pakkeshop der er tale om.

Ordren ikke ankommet
Kontakt venligst vores kundeservice. De kan starte en undersøgelse hos Bring. Bemærk venligst, at det kan tage op til en uge, før vores kundeservice modtager feedback fra Bring. De holder dig naturligvis orienteret om dette og kontakter dig igen senest inden for en uge.  

Var denne artikel en hjælp?

4 ud af 31 fandt dette nyttigt

FAQ